Våra referenser

Att ha en så hög kundnöjdhet som möjligt är den allra viktigaste parametern som vi mäter otroligt noggrant.

Kundnöjdhet handlar om hur våra kunder uppfattar våra medarbetare på Julbordsmäklarna, men även hur nöjda de blir med den kvalité och service som våra restaurangsamarbetspartners levererar i slutändan. Varje år kvalitetssäkrar vi genom att äta mellan 10-15 stycken julbord, på de restauranger där vi inte varit tidigare och där vi räknar med att boka mycket nästkommande år.

Detta i kombination med de svaren vi får i de utvärderingsformulär vi skickar ut till alla våra kunder, ger totalt en väldigt bra bild vilka restauranger som levererar det man som gäst förväntar sig eller mer.

600 företag bokade sitt jularrangemang med oss förra året

Under 2015 hade vi totalt 600 företag som bokade sitt julbord genom Julbordsmäklarna. Av dessa svarade 75 % på ett utvärderingsformulär vilket gav följande resultat:

  • 91 % av de företag som bokade sitt julbord via JulbordsMäklarna vill bli kontaktade igen under 2015.
  • 89 % tyckte att deras julbordsmäklare var bra eller utmärkt som kontaktperson.
  • 86 % tyckte att restaurangen de bokade motsvarande deras förväntningar.
  • 78 % tyckte att servicen på restaurangen de bokade var bra eller utmärkt.
  • 88 % tyckte att maten på restaurangen de bokade var bra eller utmärkt.

Ständigt förbättra kundnöjdheten

Att ständigt förbättra dessa kundnöjdhetsparametrar är något vi aktivt arbetar genom att ha kundnöjdhetsbonusar varje månad till våra egna medarbetare och genom att utesluta restauranger som får för dåliga betyg av våra kunder.

Vill du läsa mer om några av våra kunder från förra året och hur vi genomförde deras julfest klicka här!

Läs mer...